pátek 9. ledna 2015

9/365/2015

Originální název, opravdu. Ale je to tak, 365 dalších dní, 365 dalších šancí, 365 důvodů.

Přesně tohle jsem si říkala i v roce 2014. Tolik předsevzetí, tolik změn co jsem si naslibovala a nic. 2015 bude zase něčím jiný, ale letos si to všechno opravdu splním.

Napsala jsem si vlastně i takový seznam, co jsem v roce 2014 chtěla splnit a splnila a co plánuju na rok 2015.

2014 :                                                                          2015 :

      • zhubnout a vypracovat si postavu                             • vypracovat si postavu
     splněno  • nemít na vysvědčení jedinou trojku            • mít vyznamenání
     splněno  • začít více pomáhat mámě                            • najít si brigádu
      • vyměnit šatník                                                           • vyměnit CELÝ šatník
                                                                                           • vydržet s drahým další rok ♥ |23.2.201*|

Nějaká změna tam určitě bude, no ne? Nejdůležitější body jsem si myslím splnila, aspoň v rámci možností. 
A teď si ještě trošku zadepčím nad uplynulým rokem, který mi hodně vzal ale také hodně dal, ukázal mi, jaká je správná cesta a že občas je i lepší z ní sejít a jít tam, kam mě táhne srdce, ne mozek a společnost. Naučil mě, že opravdu nemusím jít jako ovce ve stádě, ale že si stačí věřit a jít dál. Vzal mi otce, dal mi naoplátku spoustu nových, i starých, přátel, ale hlavně mi dal mého milovaného ♥ 
Doufám, že ten rok 2015 bude opravdu lepší, než 2014. Skoro žádná pozitiva, spíš slzy, krabičky cigaret a moooc alkoholu. 
Teď už to bude jenom lepší, alespoň doufám.:) 



3 komentáře:

  1. Tak hlavně ať se daří a jsi se vším a sama se sebou spokojená! :)

    Fakynn (www.fakynn.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ja ti prajem aby sa ti tvoje nové ciele splnili a aby si bola šťastná:)
    vivienella.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji ti hodně štěstí. A doufám, že tvá přání a tvé cíle si splníš :)
    ať ti to vydrží s přítelem, co nejdéle! a žádné slzy. Máme stále tolik dní do nového roku a každý den můžeme udělat neobyčejným a nezapomenutelným! :)
    neviditelna-divka.blog.cz

    OdpovědětVymazat